2014年12月31日 星期三

2015新一年新感覺

新一年了!

2014年是多變嘅一年,在四五月突然同同事想起要創業的念頭!想做就做,一把勁只諗邊行賺錢,補習中介、網購等,結果八月就真辭職做,想著憑兩手應該可以,應該不難!

但很快就和partner有點意見分歧,可能這也是好事,因為大家嘅著眼點始終有點不同,我想有一個確切賺錢方向,他想多人自然有錢。想了很久,全職創業還不是時候,心理壓力也很大,所以回歸番工行業,半職繼續創業計劃,心情也輕鬆很多,也不需花唇舌去說服別人一起做,想做就一起,覺得沒可能成功就唔使一齊,咁會開心好多!

開始了「Hi 香港手作人」嘅專頁,哈哈,其實是一些小手工,做一點點髮飾,很好玩,暫時仲係儲緊人like, 不過,冇人買就比個囡戴都可以,女兒也很喜歡! 怎麼做起手作來?因為看完覺得很美,而且香港已經很少呢類舖頭,租金太貴,也沒什麼人有閒情逸致做這些,我對自己的手工蠻有信心,因為以前美術同家政都很高分呢!雖然放低了很多年,但一試做就有莫名的喜悅!

轉了這份銀行工,無以前咁輕鬆,要準時打卡番工很不慣,幸好中午可以有兩小時lunch, 可做運動同手工也很好呢!工作上是新business 還不慣,不過,有新啦野學都唔錯,很多terms, 很多公式,給些時間適應,也可能報個course去讀讀,那會更了解!

雖然這一創業、兩次轉工失去了舊工作嘅花紅及自由,但也得到很多,看到自己很多的不足,也開始緊張自己嘅財政計劃,覺得自己成長了不少,三十三歲!要為未來財政自由開始準備!加油!

沒有留言:

張貼留言