2014年7月14日 星期一

創業第一關

今日去左科學園做第一個casual presentation, 雖然未係好正式,但已經有一大堆問題難到我地了!
「你地市場定位如何?」「點解d人要用你地,而唔用現行模式?」呢個就係我地未確實present到比佢地知,下次就係正式了,要確實sell到我地嘅長處,同點令人改變的確唔係容易,下次要認真準備多點,成功機會就會增多!
今次主要得兩個人聽我地嘅present, 下次會係正式的,十五分鐘present 我地嘅idea, 十分鐘發問時間,有五個評審會聽,當中有兩個科技介人仕、三個財務分析人仕!緊張,前面嘅路雖然難行,但我相信都可以行過的,向著目標向前,為自己加油!

沒有留言:

張貼留言